Tarieven & Beschikbaarheid

Voor zowel online als telefonische gesprekken hanteer ik ‘Waardebepaling Achteraf‘. Dit betekent dat jij bepaalt wat je wil betalen voor een gesprek met mij, het betekent niet dat een gesprek met mij gratis is. Uiteraard mag je dit bepalen ná ons gesprek, ik maak een factuur aan voor het afgesproken bedrag en deze ontvang je via email (omdat ik vrijstelling heb voor btw wordt deze niet in rekening gebracht).

Als cliënt heb jij zelf de regie in handen omtrent de frequentie van onze gesprekken omdat ik niet met trajecten werk. Mocht het zo zijn dat een hulpvraag nog niet helder is dan brengen we samen de hulpvraag of vragen in kaart, vanzelfsprekend geef ik aan of ik je kan helpen met jouw hulpvraag. Mocht het zo zijn dat ik denk dat een andere vorm van hulpverlening of hulpverlener beter bij jou past dan zal ik dit uiteraard aangeven.

Beschikbaarheid (Geen wachtlijsten)

Afspraken voor online of telefonische gesprekken zijn mogelijk op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag overdag tussen 11.00u en 15.30. Op maandag, dinsdag en woensdagavond ben ik tevens beschikbaar tussen 20.30u tot 21.30u.
Er zijn geen wachtlijsten, doorgaans kun je binnen een aantal dagen of week terecht.
Wil je liever face to face neem dan contact op om de mogelijkheden te bespreken. (onderaan deze pagina vind je hierover meer informatie)

Mogelijkheden voor contactloos gesprek

  • Online chat (zonder camera) – via waardebepaling achteraf
  • Telefonisch – via waardebepaling achteraf
  • Email – dit is gratis

Vergoeding Zorgverzekering

Wanneer je een aanvullende verzekering hebt dan kun je de kosten van deze coaching uit je aanvullende verzekering betalen. Er is geen verwijzing nodig van een huisarts (voor zowel vergoeding als gesprek met mij). Je kunt de door mij verzonden factuur indienen bij je zorgverzekering.

Gratis Advies

Wil je geen gebruik maken van een gesprek met mij maar heb je een vraag waarin je graag advies krijgt dan kun je gebruik maken van de optie Gratis Advies, meer informatie daarover is hier te vinden.

Liever Face to Face?

Natuurlijk begrijp ik dat er mensen zijn die de voorkeur geven aan een persoonlijk gesprek. Vanwege gebrek aan (betaalbare) praktijkruimte kan ik cliënten niet zelf ontvangen. Dit betekent niet dat face to face helemaal onmogelijk is echter het is afhankelijk van jouw en mijn mogelijkheden. Er zijn twee opties:

  • Bij jou thuis (wanneer je in een straal van 25km rond Valkenswaard woont)
  • In Valkenswaard, bij goed weer kan er gewandeld worden of er kan gebruik gemaakt worden van lokale horeca.

Op deze optie is waardepaling achteraf niet van toepassing, het tarief voor een face to face gesprek is 30 euro (per uur). Wanneer ik mij buiten Valkenswaard moet verplaatsen dan reken ik alleen reiskosten door (niet mijn reistijd).
Kortom heeft face to face voor jou echt prioriteit neem dan gerust contact met mij op zodat we samen de opties kunnen bekijken.

Heb je vragen over mijn werkwijze en dienstverlening wellicht kun je het antwoord vinden bij Veelgestelde Vragen.
Weet je niet zeker of ik iets voor je kan betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met me op, ik beantwoord graag jouw vragen om jou zo te helpen bepalen of ik iets voor jou betekenen kan.

Karen Smits